Vandaag begint ons avontuur!

31 juli 2018 - Dronten, Nederland

Vandaag begint ons avontuur!

Gister hebben we de laatste voorbereidingen getroffen: laatste vaccinatie halen, koffers inpakken en afscheid nemen van lieve mensen om ons heen! Laatste voorbereidingen!

Vandaag is dan eindelijk de dag, vanavond 20.00 uur vliegen we vanaf Schiphol naar Vienna, van Vienna naar Addis Ababa en van Addis Ababa naar Windhoek. We hopen morgen (1 augustus) om 13.20 uur aan te komen in Windhoek, Namibië.

Door deze blog willen we jullie graag op de hoogte houden.

Veel liefs,
Klarieke, Jeannette en Willemijn

1. Oma van dijk:
    31 juli 2018
    Lieve Jeanette, goede reis en fijne vakantie samen met je vriendinnen.
    Liefs van oma
  2. Opa van Dijk:
    31 juli 2018
    Erg spannend meiden. Ik zou wel met jullie meewillen. Nog even de drukte op Schiphol trotseren en dan gáán ...... Goeie reis en geniet van je vakantie.
  3. Jenneke:
    31 juli 2018
    Spannend, maar ook ontzettend leuk & gaaf!! Een hele goede reis samen, geniet ervan! We horen weer snel van jullie :)
  4. Femmy mulder:
    31 juli 2018
    Klarieke een hele goede reis gewenst samen met je vriendinnen en heel veel plezier in Namibië
  5. Carla Kwakkel:
    31 juli 2018
    Hele goeie tijd samen. De reistijd valt mee. Doe Nicol en Gab en Gerlinda en Kenneth de hartelijke groeten. Groetjes Bert & Carla
  6. Jessica:
    Au💉
    Heel veel plezier samen en een goede veilige reis toegewenst.
  7. Angéla Ton:
    Hee lieve dames,
    Heel veel plezier en prachtig dat jullie dit doen.
    Ik wens jullie een goede reis en een topvakantie toe.

Groetjes Angéla.
  8. Hennie van Garderen:
    31 juli 2018
    Klarieke, goede reis gewenst en heb een goede tijd daar!
    Groetjes van Hennie & Maarten, Tessa & Eline
  9. Grietje Talen:
    31 juli 2018
    Wat een avontuur! Een hele fijne tijd toegewenst, geniet ervan en succes ermee!! En nu eerst een goede reis en behouden aankomst!
  10. Henk Compagner:
    31 juli 2018
    Goede reis, ik hoop dat je veel herinneringen opdoet, en er plezierig op terug mag kijken.
    Groetjes mede namens Arina.
  11. Opa en Oma Geschiere.:
    31 juli 2018
    Lieve Willemijn en vriendinnen, het gaat er nu dus van komen. Goed dat jullie een deel van je vakantie inzet voor anderen. Geniet van alles wat op jullie weg komt. Heb een goede reis en een heel goed verblijf daar. We zullen veel aan je denken en zeker het blog volgen.
  12. Opa en Oma Geschiere:
    31 juli 2018
    Lieve Willemijn en vriendinnen, eindelijk is het dan nu zo ver en kan jullie reis beginnen.
    Ik wens jullie een goede vlucht, spannend allemaal. Je zal vannacht nog niet veel slapen
    in het vliegtuig. Lief van je Willemijn dat je ons vanochtend nog speciaal gedag kwam zeggen. Goede reis. !!!!!!!
  13. Hanneke Willemse Geschiere:
    31 juli 2018
    Lieve Willemijn, en als jullie vriendinnen van Willemijn zijn moeten jullie ook wel lief zijn, lieve vriendinnen,
    Wauw! Wat een reis.
    Ga met God en Hij zal met jullie zijn!
    Nabij op al jullie wegen.
    Met Zijn raad en troost en zegen.
    Ga met God en Hij zal met jullie zijn.

Heel veel goeds gewenst en prachtig mooie herinneringen maken.

Heb het goed!!
    Liefs vanuit Zeewolde
  14. Sterre Nijboer:
    31 juli 2018
    Heei Klarieke! Ik las op Facebook dat je naar Namibië ging! Supergoed van je, lekker op reis gaan nu dat nog kan. Ik wens jullie heel veel plezier! Liefs Sterre Nijboer
  15. Eric:
    31 juli 2018
    Jojooo super veel plezier daaar
  16. Simon C Bax:
    31 juli 2018
    En nu het liedje leten: ek es lief vir Suidwes. Kun je gelijk de geschiedenis van het land begrijpen
  17. Euranne van Gorkum:
    31 juli 2018
    Trots op jullie! Be the change you want to see in the world...!
  18. Joop en Joke Frietema:
    1 augustus 2018
    Willemijn, Klarieke en Jeannette, Gods zegen wensen wij jullie toe! Mooi dat jullie je zo inzetten voor deze kinderen! Jullie mogen Zijn Licht zijn!