Overhandigen van het grote geldbedrag! 💛

15 augustus 2018 - Windhoek, Namibië

Overhandigen van het geld! (zie foto’s)!

Vandaag is de dag! Al het geld is ingezameld, tijd om het te overhandigen aan Gabriel (eigenaar van BKZ) en alle teachers en kinderen.

Het is een GIGANTISCH groot bedrag geworden, namelijk: €4026,55 dat is N$60398,25.

We ovehandigden de cheque, wat een blije gezichten allemaal zeg.

Het geld is bestemd voor de preschool, kidsclub en de youthclub.

Hieronder willen we graag beschrijven wat we gedaan hebben/gaan doen met het geld:

Preschool:

Renovatie van het klimrek (dit gaat de komende 2 weken gebeuren, wanneer de kids vrij zijn) uitje naar de dierentuin met alle klassen, we hebben speelgoed gekocht waar mee de kids kunnen spelen op het plein, we hebben een trampoline, fietsen en auto’s gekocht, we kochten spullen voor de zandbak (er gaat namelijk een zandbak gemaakt worden).

Kidsclub & youthclub

Renovatie van het klimrek (dit gaat de komende 2 weken plaats vinden). We hebben een trampoline, fietsen en auto’s gekocht, ook kochten we basketbalnetten, basketballen, tennisrackets + tennisballen, skippyballen, hoelahoeps, voetballen en nog veel meer speelgoed waar de kids heerlijk mee kunnen spelen

Ook kochten we een hele stapel nieuwe theedoeken voor in de keuken, heel wat nieuwe messen om al de groentes te snijden: dit was namelijk erg nodig! 😋

De teachers, leiders en kids zijn super blij en verrast met het enorm grote bedrag uit NL! Het voelt voor hen als een enorm rijke zegen.

We hebben wat foto’s toegevoegd van alle spullen, overhandigen van de cheque, etc.

We vinden het zelf super leuk dat we gelijk kunnen zien waar het geld voor gebruikt wordt.

Veel plezier met het kijken van de foto’s. Namens iedereen van BKZ en namens ons, ontzettend bedankt voor jullie gulle giften!! ❤️❤️❤️ Het is een enorme bemoediging voor de mensen hier!

1. Opa en Oma Geschiere.:
    15 augustus 2018
    Heel mooi. Zo blijft er nog een herinnering aan jullie achter als jullie weer weg zijn.
  2. Opa en Oma Geschiere:
    15 augustus 2018
    Wat een leuk speelgoed hebben jullie gekocht, zo voelen de kinderen zich vast nog een beetje rijk als jullie weg zijn. En dan dat zingen is toch ook prachtig. Geef ze nog maar even veel liefde.!!!!!!
  3. Jessica:
    15 augustus 2018
    WoW wat een fantastisch bedrag. En wat lijkt me dat heerlijk winkelen. Maar ook lastig. Hopende dat je niet bij de kassa staat en te weinig geld hebt.
    Fijn om te zien dat het goed besteed wordt.
  4. Euranne van Gorkum:
    15 augustus 2018
    Wat een goede besteding van het geld! Mooie duurzame uitgaven!
    Bijzonder ook dat dat daar allemaal te koop is. Dat ken ik niet van Malawi. Op die manier spek je ook de lokale ondernemers gelijk!
    Die hadden vast ook de dag van hun leven. Win/win in alle opzichten!
  5. Marcel:
    16 augustus 2018
    Wat een mooi geldbedrag! Dat hadden ze natuurlijk nooit verwacht.
  6. Marandi:
    16 augustus 2018
    gaaf dat jullie zo daadwerkelijk kunnen helpen en kunnen kopen wat nodig is. nog een fijne tijd!!
  7. Jenneke:
    17 augustus 2018
    Wat een mooie spullen hebben jullie gekocht! Ze zullen nog vaak aan jullie denken :) :)