We zijn er!

1 augustus 2018 - Windhoek, Namibië

Hier een update vanuit Namibië! Vanmiddag zijn we om 2 uur geland op Namibische bodem. Na een lange reis van 3 vluchten in bijna 18 uur via Oostenrijk en Ethiopië zijn we er dan eindelijk. Alles is zeer voorspoedig verlopen. En net als je denkt dat je alles hebt gehad, mogen we nog 1,5 uur wachten voor goedkeuring van ons visum, voordat we door de douane kunnen op Hosea Kutako international airport. Want 3 vluchten die tegelijk aankomen, daar waren ze niet helemaal op berekend in Windhoek.... We hebben nu wel een mooie stempel in ons paspoort :D

We werden opgehaald door Gerlinda en Ernest, de chauffeur. Onderweg naar de YWAM base stopten we bij een groot winkelcentrum om wat boodschapjes te doen en om een Namibisch simkaartje te kopen zodat we wat goedkoper kunnen internetten dan voor 8 euro per MB...
Onderweg waren we aan het genieten van de prachtige natuur waar we doorheen reden. Plotseling... "Aaaaaah" riepen we, "Kijk! Een overstekende aap!"
Hahaha, wat moesten we lachen! Gerlinda reageerde nuchter. Ze zei: " Oh ja, dat ben ik vergeten te vertellen. Er lopen hier ook gewoon apen!"

Op de base werden we met open armen ontvangen, wat een warm welkom! Allemaal nieuwe gezichten, namen die we moeten onthouden. We hebben een pizzaatjes gegeten, daarna gedouched en nu liggen we in bed dit blogje te typen. We gaan zo slapen. Morgen hopen we onze eerste dag bij Beautiful Kidz te beleven.

We houden jullie op de hoogte!

Groetjes uit Namibië!

1. Opa van Dijk:
    1 augustus 2018
    Heerlijk dat jullie veilig zijn aangekomen. Wat een ervaring zo’n vlucht naar Namibië. Jullie zullen vast wel lekker slapen na deze grote reis. Weltrusten en graag tot de volgende blog.
  2. Oma van dijk:
    1 augustus 2018
    Leuk om jullie te volgen op deze manier, is dit gewoon vakantie of vakantie met een doel, voor school bv, genieten jullie en kijk uit voor de apen 😯en nu lekker slapen 😴
  3. Jessica:
    1 augustus 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Lekker uitrusten en dan vol aan de bak.
    Geniet met volle teugen...
  4. Opa en Oma Geschiere:
    1 augustus 2018
    Lieve meiden. Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben en dat wij al zo snel een berichtje van jullie krijgen. Slaap maar lekker vannacht en droom maar of je een dagje in apenheul bent. Fijn dat jullie zo'n warme ontvangst gehad hebben en die namen van die kinderen leer je snel genoeg.
  5. Opa en Oma Geschiere.:
    1 augustus 2018
    Goede berichten gelukkig. Wat zullen jullie nog veel vreemde dingen meemaken. Wie denkt er nu aan om een aap tegen te komen! Welterusten, zal vast lukken.
  6. Bert Kwakkel:
    2 augustus 2018
    Dat is altijd een tegenvaller, die immense rij voor de douane die zich helemaal niet druk maken en misschien na een half uur of zo nog eens een of twee extra mensen inzetten, omdat de er toch wel heel veel mensen staan te wachten. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, jullie gaan een geweldige tijd hebben daar😎.
  7. Carla Kwakkel:
    Ah... wat leuk dat Gerlinda jullie kwam halen. Gee haar n drukkie vir my. 😁
  8. Mams Corine:
    2 augustus 2018
    Wat een belevenis allemaal. overstekende apen.. geweldig. Geniet er maar heerlijk van. Heel veel werkplezier vandaag met jullie nieuwe kindjes.
  9. Adriaan en Harriette Geschiere:
    2 augustus 2018
    Goed gedaan meiden deze reis... en die aap... zullen vast nog meer beesten of beestjes tegenkomen die we hier in nederland bijna niet zien. Veel succes
  10. Marcel:
    2 augustus 2018
    Fijn dat jullie veilig zijn gearriveerd.
    Pas op voor die apenstreken, ze zijn dol op schoenen, andere dieren ook🤔.
    Fijne dag!
  11. Hanneke Willemse Geschiere:
    2 augustus 2018
    Wat fijn dat jullie er zijn! En heel leuk om zo mee te mogen lezen met jullie avonturen. Vandaag meteen al werken...stoer! Succes meiden!
  12. Euranne van Gorkum:
    2 augustus 2018
    Goed om te horen dat jullie er zijn. Anderhalf uur wachten voor visum-check! Tja, daar weten Eva, Stijn en ik alles van. Niet gek op kijken als ze gewoon even een dutje doen tussendoor....
  13. Wilma:
    2 augustus 2018
    Wat leuk om jullie zo te volgen...